Τρίτη 1 Απριλίου 2014

δήλωση περί των εκλογών

Με ρωτούν φίλοι και γνωστοί εάν θα κατέβω στις δημοτικές εκλογές και τους απαντώ: "ίσως Κοινοτική Σύμβουλος στην 1η Κοινότητα". Και μου λένε με απορία: "μα γιατί δεν κατεβαίνεις Δημοτική Σύμβουλος;" Σα να θεωρούν ότι στις Κοινότητες πετάμε τα σκουπίδια των υποψηφίων και ότι εάν είσαι Δημοτικός Σύμβουλος αυτομάτως είσαι σπουδαίος. Τα πράγματα στην Ελλάδα είναι στρεβλά σε όλα τα επίπεδα. Οι δημόσιες θέσεις νοούνται ως σκάλα για να αναρριχηθείς από το ένα σκαλοπάτι στο άλλο.
Να με συμπαθάτε, αλλά το καταλάβατε λάθος! Η Πρωτοβουλία αφενός δίνει μεγάλη σημασία στις Κοινότητες και, αφετέρου, δεν κάνει το ράσο τον παπά, αλλά ο παπάς το ράσο. Δείτε τον Πρόεδρο της 1ης Κοινότητας, τον Πέτρο Δημητρακόπουλο. Δεν θα μπορούσε να είναι αντιδήμαρχος; Και βουλευτής θα μπορούσε να είναι εάν ήθελε. Τίμησε όσο κανένας άλλος το πόστο του και είμαι περήφανη που ήμουνα δίπλα του, όποτε με χρειαζόταν.
Αφήνω τις θέσεις των συμβούλων για τους αφελείς φιλόδοξους, που δεν υπάρχουν, που δεν έχουν τίποτε να πουν, που δεν έχουν κοινωνικό εκτόπισμα, που είναι κομματόσκυλα του θανατά και που πιστεύουν ότι μία θέση στις Κοινότητες είναι μικρή για το μπόι τους, μπόι νάνου.
Τους εύχομαι ολόψυχα καλό πάτο!
Από την άλλη μεριά, έχω μία δουλειά που υπεραγαπώ για τα επόμενα 10 χρόνια. Η απασχόλησή μου στον Δήμο είναι χόμπυ, δεν είναι εργασία. Είμαι εθελόντρια και εγώ όπως και όλοι οι άλλοι εθελοντές με αυξημένες όμως υποχρεώσεις. Δεν θέλω να γίνω δημοτική σύμβουλος, ούτε αντιδήμαρχος, ούτε υπουργός, ούτε Πρωθυπουργός. Είμαι καλά εκεί που είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου